Методика "Впізнай хто це?"
Перш ніж застосовувати цю методику, дитині пояснюють, що їй будуть показані частини, фрагменти певного малюнку, на якому слід буде визначити те ціле, до якого ці частини відносяться,тобто по частині або фрагменту відновити цілий малюнок.
Дитині показують малюнок, на якому прикрито всі фрагменти за винятком «а». Дитині пропонують за даним фрагментом сказати, якому загальному малюнку належить зображена деталь. На розв’язання даної задачі відводять 10 сек. Якщо дитина не змогла правильно відповісти на поставлене запитання, тоді за такий самий час – 10 сек. – їй показують більш повний малюнок «б», і так далі поки дитина не здогадається, що намальовано на малюнку.
Бали | Оцінка результатів | Висновки про рівень розвитку |
10 | Дитина впоралась із завданням за час менший 10 сек., назвавши малюнок за фрагментом «а» | Дуже високий |
7 – 9 | Час 11 – 20 сек., дитина встановила, що це собака за фрагментом «б» | Високий |
4 – 6 | Час 21 – 30 сек., дитина встановила, що це собака за фрагментом «в» | Середній |
2 – 3 | Час 30 – 40 сек., дитина встановила, що це собака за фрагментом «г» | Низький |
0 – 1 | Дитина за час більше ніж 50 сек. Не змогла встановити тварину зображену на малюнку. | Дуже низький |