Методика "Чого не вистачає на малюнках"
Суть методики полягає у тому, що дитині пропонується серія малюнків. На кожній з картинок не вистачає якоїсь суттєвої деталі. Дитина отримує завдання як можна швидше визначити і назвати відсутню деталь.
Психолог з допомогою секундоміра фіксує час, який витрачає дитина на виконання завдання. Час роботи оцінюється в балах, які потім служать основою для висновку про рівень сприймання дитини.
Оцінка результатів.
Бали | Оцінка результатів | Висновки про рівень розвитку |
10 | Дитина справилась із завданням за час менший 25 сек., назвавши при цьому всі 7 відсутніх на картинках предметів | Дуже високий |
8 – 9 | Час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів 26 – 30 сек. | Високий |
6 – 7 | Час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів 31 – 35 сек. | Середній |
4 – 5 | Час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів 36 – 40 сек. | |
2 – 3 | Час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів 41 – 45 сек. | Низький |
0 – 1 | Час пошуку дитиною всіх відсутніх предметів більше ніж 45 сек. | Дуже низький |